Piškotki, ki jih uporabljamo:
Google Analitycs
Z namenom pridobivanja statistike o obiskanosti spletne strani.Specifični
Specifični piškotki, ki so nujno potrebni za delovanje naše spletne strani.Trajanje projekta: januar 2010 – december 2014
Vrednost projekta: 1.605.070,00 evrov
Prispevek Evropskega socialnega sklada: 1.364.309,50 evrov
Število udeležencev: 4.500 strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju
Institucije, vključene v projekt:
Filozofska fakulteta Univerze v Mariboru
Šola za ravnatelje
Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani
Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije Celje
O projektu:
Učenje učenja je v ospredju mnogih šolskih projektov in reform, kompetence učenja učenja so tudi ene temeljnih kompetenc v priporočilih Evropske unije.
Temeljni razlog so spoznanja, da s hitro rastjo znanja, pomenom družbe znanja in nenehnimi spremembami, znanje, ki ga učenci tradicionalno pridobijo v šoli v času, ko naj bi jim koristilo, ni več uporabno. Zato je vse bolj pomembno usposobiti učenca, da ve, kako se bolje učiti in mu dati znanje, ki temelji na globokem učenju.
Usposabljanje poteka za celotne učiteljske in vzgojiteljske zbore. S tem spodbujamo strokovne razprave o učenju na ravni šole ali vrtca, ustvarjamo pogoje za odpiranje učilnic, izmenjavi pogledov in prakse učenja in poučevanja med kolegi. V sodelovanju s drugimi učitelji prepoznavajo socialne in kulturne elemente učenja ter pomen odnosa med učenci in učitelji. Spoznavajo, da se učimo skozi sodelovanjem v skupnosti, kar prenašajo na svoje poučevanje.
Učenja učenja ne ločujemo kot posebno spretnost ali sposobnost, v delavnicah ni receptov, spodbujeno je skupno iskanje inovativnih oblik, tako v delavnicah, kot v vmesnih aktivnostih. S tem je spodbujena splošna raba učenja učenja, ki tako ne postane nekaj, kar zahteva posebne pristope, izjemna prizadevanja in popolnoma novo znanje.
Delo temelji na razgibanih in ustvarjalnih delavnicah, kjer so učitelji tako v vlogi učencev, ki spoznavajo svoje učenje, kot profesionalcev, ki iščejo nove in sodobne oblike učenja in poučevanja.