Piškotki, ki jih uporabljamo:
Google Analitycs
Z namenom pridobivanja statistike o obiskanosti spletne strani.Specifični
Specifični piškotki, ki so nujno potrebni za delovanje naše spletne strani.Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je kot organ upravljanja izdalo odločbo o dodelitvi sredstev za izgradnjo druge faze obvoznice Črnomelj. Dobrih 8,7 milijona evrov vredni projekt, ki ga je pripravila Direkcija RS za ceste, bo v višini 6,4 milijona evrov sofinancirala Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj (ESRR).
Promet se v Črnomelj steka iz štirih regionalnih smeri, v samem mestu pa je močan še mestni oz. primestni promet. V središču mesta pogosto prihaja do zastojev, ki so posledica naraščajočega prometa. Dnevno v povprečju naštejejo od 10.000 do 13.000 vozil, ozki prehodi skozi strnjeno staro mestno jedro pa ne omogočajo normalnega pretoka vozil.
Hrup, ki ga povzroča gost promet skozi center naselja, je zelo moteč za lokalne prebivalce. Z obvoznico, ki bo speljala večino prometa mimo centra mesta, bo hrup bistveno manjši, zmanjšala pa se bo tudi količina izpušnih plinov. Poleg tega pa se bodo z izgradnjo nove obvoznice zmanjšali tudi tresljaji, ki nastajajo ob vožnji težjih vozil in uničujejo objekte v neposredni bližini ceste. Vsa tranzitna težka tovorna vozila bodo po uresničitvi projekta namesto skozi center Črnomlja speljana po obvozni cesti.
Trasa predvidene obvoznice poteka ob zahodnem obrobju urbaniziranih površin Črnomlja in povezuje regionalno cesto Črmošnjice–Črnomelj z regionalno cesto Črnomelj-Kanižarica. Načrtovana ureditev bo razbremenila središče mesta, hkrati pa se bodo nanjo priključevala načrtovana stanovanjska območja Čardak I in II.
Z izgradnjo I. faze obvoznice Črnomelj, ki je bila prometu predana junija 2008, se je mestno središče razbremenilo predvsem tovornega prometa, ki vodi do industrijskega dela mesta. Z izgradnjo 1.553 metrov dolge II. faze obvoznice pa se bo mesto razbremenilo še tranzitnega prometa skozi staro mestno jedro.
Obvoznica bo nase prevzela tranzitni in tovorni promet, ki poteka iz Ljubljane preko Novega mesta, Suhe krajine proti Kanižarici, Vinici ter mejnemu prehodu s Hrvaško. Na ta način se bo izboljšala prehodnost in dostopnost na relaciji Črmošnjice–Vinica oz. povezava iz Novega mesta in Suhe krajine proti Kanižarici in Vinici, kar bo vplivalo na konkurenčnost in regionalni razvoj.
V okviru izgradnje obvoznice, ki se bo zaključila predvidoma do konca leta 2015, je predvidena gradnja 80 metrov dolgega mosta čez reko Dobličico, ureditev avtobusnega postajališča, javne razsvetljave in odvodnjavanja kot tudi ureditev hodnika za pešce in kolesarje.