Piškotki, ki jih uporabljamo:
Google Analitycs
Z namenom pridobivanja statistike o obiskanosti spletne strani.Specifični
Specifični piškotki, ki so nujno potrebni za delovanje naše spletne strani.Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je kot organ upravljanja izdalo odločbo o dodelitvi sredstev za izgradnjo prve faze vzhodne obvoznice v Murski Soboti. Dobrih 11,8 milijona evrov vredni projekt, ki ga je pripravila Direkcija RS za ceste, bo v višini dobrih 9 milijonov evrov sofinancirala Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj (ESRR).
Predmet vloge je izgradnja 2.720 metrov dolgega južnega dela vzhodne obvoznice v Murski Soboti z nadvozom na mestu, kjer trasa ceste prečka železniško progo, ki pomeni nadaljevanje že izvedene južne obvoznice od križišča s Tomšičevo ulico do priključka na ulico Plese. Del južne obvoznice je bil zgrajen leta 2003 v sklopu izgradnje pomurske avtoceste (odsek Vučja vas–Beltinci). V nadaljevanju od leta 2015 do 2020 pa je predvidena tudi izgradnja druge faze vzhodne murskosoboške obvoznice do križišča Čarda.
V okviru prve faze vzhodne obvoznice bo cesta potekala po terenu med levim bregom razbremenilnega kanala Lendava - Mura in vzhodnim obrobjem Murske Sobote med Panonsko cesto in območjem Plese.
Regionalne ceste, ki potekajo skozi Mursko Soboto, ležijo na pomembnih prometnih smereh in so poleg lokalnega in mestnega prometa precej obremenjene tudi z regionalnim in tranzitnim prometom. Z dograditvijo celotne trase pomurske avtoceste od madžarske meje do Maribora je Prekmurje postalo prometno dostopnejše, pričakovati pa je tudi pospešen razvoj območja ob avtocestnem koridorju, ki vključuje predvsem večji regionalni središči, Lendavo in Mursko Soboto.
Izgradnja celotne vzhodne obvoznice (1. in 2. faza) bo bistveno spremenila prometne razmere v Murski Soboti, saj bo nova obvoznica prevzela večji del prometa skozi mesto in s tem razbremenila Industrijsko, Panonsko in Lendavsko ulico. Poleg tega se bo s predvidenim sistemom obvoznih cest omogočil hitrejši, enostavnejši in varnejši dostop iz mesta do avtoceste.
Z izgradnjo celotne obvoznice se bo izboljšala prometna varnost na širšem murskosoboškem območju, po drugi strani pa se bodo izboljšale tudi bivanjske razmere, saj se bo prerazporedil regionalni in tranzitni promet, ki sedaj poteka skozi mestno središče. Poleg tega pa se bo zaradi tekočega prometa zmanjšale emisije nevarnih plinov v ozračju.
V okviru izgradnje obvoznice, ki se bo zaključila predvidoma do konca leta 2015, je predvidena prestavitev kolesarske poti v dolžini cca 480 metrov, izgradnja treh novih križišč, urejeno bo odvodnjavanje, nameščena pa bo tudi ustrezna prometna oprema in signalizacija ter izvedeni protihrupni ukrepi. V ocenjeni vrednosti projekta, ki znaša dobrih 11,8 milijona evrov, so ob stroških gradnje zajeti tudi vsi drugi stroški investicije (izdelava prostorske, tehnične in druge dokumentacije, odkupi zemljišč, nadzor nad gradnjo, informiranje itd.).