Piškotki, ki jih uporabljamo:
Google Analitycs
Z namenom pridobivanja statistike o obiskanosti spletne strani.Specifični
Specifični piškotki, ki so nujno potrebni za delovanje naše spletne strani.
Projekt obsega nadgradnjo odseka dvotirne železniške proge Zidani Most-Šentilj, in sicer na odseku med postajama Slovenska Bistrica in Pragersko na 5,6 km dolgem odseku. Poleg nadgradnje tirov je predvidena tudi obnova dveh nivojskih prehodov, sanacija spodnjega ustroja, predora Črešnjevec in premostitvenih objektov, obnova opornih in podpornih zidov, izgradnja novih montažnih prepustov, vgradnja tampona debeline 70 cm, ureditev odvodnje progovnega telesa na celotnem medpostajnem odseku, obnova vozne mreže in druga dela.
S temi deli se bo dvignila kategorija proge s C3 (20 t/os in 72 kN/m) na D4 (22,5 t/os in 80 kN/m) in tako odpravilo ozko grlo z vidika kategorije proge. Prepustna zmogljivost proge se bo povečala s 165 vlakov/dan na 170 vlakov/dan, prevozna zmogljivost pa s 11.950.000 neto ton letno na 12.240.000 neto ton letno. Poleg tega se bodo skrajšali vozni časi, zmanjšali stroški vzdrževanja in izboljšala kakovost storitev prevoznika.
Za več informacij se obrnite na Ministrstvo za infrastrukturo in prostor, ki je v vlogi posredniškega telesa odgovorno za izvajanje projekta.