Služba Vlade Republike Slovenije za razvoj in evropsko kohezijsko politiko (v nadaljevanju: SVRK) obvešča vse slovenske projektne partnerje (v nadaljevanju PP), ki sodelujejo v programih evropskega teritorialnega sodelovanja in zanje vrši prvostopenjsko kontrolo nacionalna kontrola v okviru SVRK, da je mogoče od 17.07.2017 dalje partnerjevo poročilo o napredku, če zanj še ni bil izdan certifikat, dopolniti. Dopolnjevanje je mogoče v primerih, ko ni priložena sledeča dokumentacija:
1. potrdila FURS-a (potrdilo o plačanih davkih in prispevkih, potrdilo o DDV statusu);
2. izpis ločenega stroškovnega mesta;
3. izpis iz registra osnovnih sredstev;
4. dokazila o plačilu;
5. skupni REK obrazec;
6. predpisani obrazci;
7. manjkajoče pravne podlage za zaposlene;
8. manjkajoči dokumenti v postopku izvedbe javnega naročila;
9. manjkajoči interni pravilniki, če PP z njimi razpolaga.
Partnerjevo poročilo o napredku je mogoče dopolniti v roku petih (5) koledarskih dni. Zahtevek za dopolnitev dokumentacije bo PP poslan po elektronski pošti. Dopolnitve je potrebno poslati na elektronski naslov, s katerega je bil poslan omenjeni Zahtevek.
Če nacionalna kontrola dopolnitev ne bo prejela v navedenem roku, izdatki ne bodo potrjeni, so pa lahko dopolnjeni v okviru preverjanja naslednjega partnerjevega poročila o napredku.
Hkrati vas obveščamo, da so vsebinske dopolnitve mogoče le v okviru naslednjega partnerjevega poročila o napredku projekta.
Sprememba glede možnosti dopolnjevanja poročil o napredku projektnih partnerjev bo povzeta tudi v posodobljeni verziji »Navodil za poročanje o upravičenih izdatkih za slovenske upravičence v obdobju 2014-2020«.
Deli to novico z ostalimi