S piškotki izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo. Z uporabo naših storitev se strinjate z uporabo piškotkov. V redu Piškotki, ki jih uporabljamo Kaj so piškotki?
Kohezija do 2013 English

Za povečavo in pomanjšavo elementov uporabljajte tipki CTRL+ ali CTRL-.

Evropska sredstva za krepitev trženja blagovnih znamk na tujih trgih prek showroomov v tujini

Evropska sredstva za krepitev trženja blagovnih znamk na tujih trgih prek showroomov v tujini

 

Ljubljana, 31. maj 2019 – Služba Vlade RS za razvoj in evropsko kohezijsko politiko, organ upravljanja za evropske strukturne sklade in Kohezijski sklad, je izdala odločitev o finančni podpori za »Javni razpis za krepitev trženja blagovnih znamk na tujih trgih prek showroomov v tujini«, ki ga bo Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo predvidoma objavilo danes. Skupna višina sredstev namenjenih za izvedbo javnega razpisa, ki jih bo prispeval Evropski sklad za regionalni razvoj, znaša 4,7 milijona evrov. Razpis se bo izvajal na območju kohezijska regija Vzhodna Slovenija.

Predmet javnega razpisa je krepitev trženja blagovnih znamk na tujih trgih prek showroomov v tujini. Na ta način bo MSP-jem olajšan vstop na tuje trge, s čimer se bo povečala prepoznavnost njih in njihovih izdelkov oz. storitev. Namen javnega razpisa je podpreti podjetja, ki želijo krepiti trženje blagovnih znamk na tujih trgih in na ta način na trgu dosegati višjo dodatno vrednost ter konkurenčno prednost, tako pri pozicioniranju končnih produktov na tujem trgu, kakor tudi pri vključevanju v globalne verige vrednosti na različnih nivojih. Z javnim razpisom se želi povečati stroškovna konkurenčnost slovenskega gospodarstva in zmanjšati morebitne cenovne pritiske na slovenske dobavitelje vmesnih proizvodov v globalnih verigah vrednosti.

Več informacij: Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo

Deli to novico z ostalimi